Voorkamerfibrillatie: Voorlichtingscampagne

Atriumfibrillatie is de meest voorkomende hartritmestoornis en is verantwoordelijk voor 1 op de 5 beroertes, met mogelijk zeer ernstige gevolgen. Bovendien is atriumfibrillatie vaak asymptomatisch.

Naar schatting zijn er in België 30.000 mensen niet gediagnosticeerd.

bms-pfizer2

Deze campagne werd mogelijk gemaakt met de steun van

Onze missie

Het grote publiek sensibiliseren en aanzetten om er niet alleen met hun dokter over te praten, maar ook met familie en vrienden.

De doelgroepen

  • 65-plussers
  • Hun naasten
  • Professionals van de gezondheidssector

Uitgangspunt

Eens 65 jaar oud neem je best de goede gewoontes om je hart regelmatig te laten nakijken.

De campagne

1 filmpje dat wijd versprijd werd op sociale media  & met een call to action aangepast aan elke doelgroep

Een filmpje specifiek voor 65-plussers

Een filmpje voor hun naasten

De making-of

Website waarop je het risico op een beroerte kan testen

site-nl

Posters en leaflets voor de wachtzalen

affiche-nl

Resultaten

+
0
Views
0
Clicks
0
Reacties
0
'
Gemiddelde kijktijd = lengte van het filmpje

Campagne aangepast voor Luxemburg en de Tsjechische Republiek

U wenst een marketing- of communicatiestrategie op te zetten
op maat van uw doelgroep?