Marketing strategie en creatief concept
Healthcare marketing consultants
« Creative without strategy is called art. Creative with strategy is called advertising »
Jeff Richards
« Creative without strategy is called art. Creative with strategy is called advertising »
Jeff Richards
Healthcare marketing is nogal specifiek en moet rekening houden met heel wat wettelijke regelingen en strikte deontologische codes.
U vindt bij ons specialisten in de medische sector die met u meedenken en zo de juiste strategie, boodschap en communicatietools ontwikkelen die ook helemaal in orde zijn met de huidige wetgeving.
Uw doelpubliek trouw maken aan uw merk. Daar werken we samen aan!
Dat is de grootste troef van ons medisch communicatiebureau. Want in een sector waar wetgeving en deontologie de touwtjes in handen hebben, moét je wel creatief uit de hoek komen. En dat doen we ook. Telkens opnieuw bedenken we originele ideeën, zowel voor de strategie als voor de uitwerking.
En zoiets doe je best grondig en doordacht. Daarom nemen we de tijd om samen met u uw behoeften, verwachtingen en doelstellingen te analyseren. Daarna zorgen we voor de nodige benchmarking. Pas dan kunnen we bepalen wat u differentieert, en zo de juiste strategie uitstippelen voor uw merk.
Of het nu over geneesmiddelen met medisch voorschrift gaat, OTC geneesmiddelen, voedingssupplementen, medical devices, preventie, of noem maar op, we helpen u met de juiste communicatie naar elke doelgroep: huisartsen, specialisten, apothekers, patiënten en consumenten.
Onze expertise in de gezondheidssector zorgt ervoor dat we elke doelgroep goed begrijpen en voor elk van hen een efficiënte en doeltreffende communicatie kunnen opzetten.
In die zin is onze expertise op het gebied van gezondheid een echte troef bij het bepalen van de manier waarop u de mensen waar u zich op richt, precies kunt bereiken.
U kan bij ons communicatie- en marketingbureau voor de medische sector terecht voor een hele reeks diensten:
Strategische begeleiding
Ontwikkeling van een creatief concept
Ontwikkeling van een communicatieplan op maat
Definitie van de kernboodschappen
voor uw merk
Optimalisatie van uw positionering
op de markt
Herpositionering op basis van een sector-, concurrentie- en marktanalyse